03 September 2011
Escrit per Super User

Cursa Mini Marató de Calella de Palafrugell Memorial Jordi Moner

Cursa urbana-muntanya de 9km que surt de Calella de Palafrugell i finalitza a la Cala de Port-Bo.

El passat diumenge 28 d'agost més de 400 corredors/res van participar a la XLII edició de la Mini Marató de Calella de Palafrugell Memorial Jordi Moner. 

En Jordi Cruz Sanchez del J.A.Sabadell en homes i l'atleta del nostre club Cristina Bosch Coll en dones van ser els guanyadors de l'edició d'enguany.

Fotos 2011

Resultats 2011

Resultats 2010

Resultats 2009

Resultats 2008

Recorregut

 

Establiments col·laboradors

Souvenirs Calella, Camping La Siesta, Hotel Alga, Finques Port Calella, Taverna Ca La Raquel, Botigues Studio 17 i Alfer, Bar Restaurant La Placeta, Botiga Carla Llimona, La Bella Lola, L'Estanc de Calella, Centre d'Estilisme Ganesha, Pizzeria Vent de Mar, Pastisseria Calella, La Croissanteria de Calella, Gelateria Orxateria Mira (La Jijonenca), Restaurant Fiego, Bar Restaurant Palet, Hotel Sant Roc, Bar Restaurant Can Gelpí, Restaurant Les Voltes, Club Vela Calella, Finques Frigola, Hotel Mediterrani

 

14 May 2012 - Oslo, Norway - Ethopia’s Kenenisa Bekele, the man universally regarded as the greatest distance runner of...
Read more...
18 May 2012 – Rio de Janeiro will host the 28th edition of the "Grande Prêmio Brasil/Caixa de Atletismo” on...
Read more...
Doncs tal i com diu el títol d'aquesta notícia, deixem el bloc per unificar-lo amb una sola web, a...
Read more...
El passat dissabte 21 de gener, l'Hotel TRH Alcora de Sevilla va acollir la dissetena edició de la Gala de...
Read more...

Mur de Missatges

Apagar/Engegar So Opcions Icones Historial FAQ Kide Chat

Administrador: Benvingut! Deixa el teu missatge
Marc: Bones! Teniu els rànquings de pista coberta actualitzats d'aquesta setmana a l'apartat Atletisme - Rànquing!
Dispès: Molt bona la foto d'en Jamal al diari!!!
Marc: Si, molt xula!
Convidat_6618: Enhorabona Anna, i tota la familia Massa!
Pau_Lladó: Enhorabona, nois, pels vostres magnífics resultats! Esteu fent una bona feina! Hem de seguir així! :)
Convidat_5375: Enhorabona Pep! Una gran crònica! Gràcies per compartir-ho..
CAG: Ànims nois, l'any vinent a lluitar per l'ascens de categoria.

Darrer missatge Fa 4 dies


Nom:
Missatge:

JavaScript either reported a fatal error or is not running.

Mini Marató de Calella Memorial Jordi Moner

La Cursa Mini-Marató de Calella de Palafrugell Memorial Jordi Moner és una cursa urbana i de muntanya que transcorre per camins i carrers de Calella de Palafrugell d'una llargada de quasi 9km que es celebra el darrer diumenge del mes d'agost de l'any en curs.

Cursa de Llafranc Pujada al Far

La Cursa de Llafranc Pujada al Far és una cursa urbana i de muntanya que recorre carrers de Llafranc, camins de ronda, pistes forestals i corriols de la zona de Llafranc d'una distància de 10km i 300m. Des de l'edició del 2011 es celebra juntament a una cursa infantil. 

Relleus Populars 4x5 i Marató per Relleus Ekiden

Els Relleus Populars 4x5 és una prova popular de recorregut interurbà en la que equips de 4 corredors/es recorren 20km en relleus de 5km de cada un dels corredors/es que formen l'equip.

La Marató per Relleus Ekiden és una prova en la que equips de 6 corredors/es recorren la distància de la marató (42km 195m) en relleus de 5, 10 i 7km alternativament per cada un dels corredors/es que formen l'equip.

El circuit d'ambúes proves és el mateix circuit de 5km que comença i acaba a la línia d'arribada de l'Estadi Municipal Josep Pla i Arbonés de Palafrugell. Les dues proves són simultànies el que fa que sigui molt espectacular de seguir pel públic de l'estadi.

Milla Urbana Fes.ta una Milla!

La Milla Urbana Fes-ta una Milla! és una cursa popular a on es recorre la distància d'una milla terrestre (1km 609m). 

Es celebra el darrer diumenge de les Festes de Primavera uns minuts abans del Carrousel Costa Brava amb qui comparteix part del recorregut d'aquest.

top